Каталог товарів
Підписка на новини магазину
Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини і акції нашого магазину.
Відгуки про магазин
Загальний рейтинг магазину
Ви можете оцінити якість роботи нашого магазину і залишити відгук про нашу роботу. Зверніть увагу, що відгуки можуть залишати тільки авторизовані користувачі.
Перш ніж залишити відгук, ознайомтеся будь ласка з правилами публікації відгуків на сайті.
Можно залишити відгук на нашому сайті, або на тому маркетплейсі де Ви оформляли замовлення:
Prom Hotline Google Zakupka Rozetka Vseceni
Можно залишити відгук на нашому сайті, або на тому маркетплейсі де Ви оформляли замовлення:
Prom Hotline Google Zakupka Rozetka Vseceni
Жахливе обслуговування. 10 днів чекаю повернення коштів. Досі не дочекався. Менеджмент не володіє інформацією. Як роботи відповідають тільки запалені фрази. Обходьте цих шахраїв стороною
Відповідь магазину
Олексію Олександровичу, замовлення почалось жахливо: з погроз, матів та неповаги з Вашої сторони. Якщо на сайті вказано тільки відправка поштою з Одеси, то забрати зі складу у Києві товар неможливо. І погрози це не змінять. Цікаво, чому звинувачуєте у шахрайстві нас, якщо таке робите? Домовились про повернення коштів. Дійсно, кошти повертаються не одразу. До речі, через шахрайство зі сторони покупців, повернення проводиться через перевірки і у цьому випадку не дарма. 10 днів повернення Ви не чекали, бо номер карти для повернення Ви відправили 09.09.25 11:20. Ми не могли повернути кошти, поки товар у перевізника. Виявилось, що Ви забрали товар 11.09.2025 15:33:31, і після цього написали відгук 13.09.2025 14:01. З чиєї сторони шахрайство?
Купував вилку під 24" в описі товару було креслення з розмірами. Іншої не запропонували:( В поверненні товару відмовили, тому що залишив брудні відбитки на товарі...
Відповідь магазину
Сергію, нам шкода, що Ви залишились незадоволені. У Вашому випадку мова йде не про відмову у поверненні, а про дотримання вимог законодавства. Відповідно до правил, якщо під час примірки або монтажу на товарі з’являються сліди використання (наприклад, бруд, мастило чи подряпини), то його товарний вигляд втрачається і склад не може прийняти таку запчастину для повторного продажу. Якщо товарний вигляд збережено, то повернення протягом 14 днів без проблем, а з послугою “легке повернення” ще й безкоштовно.
Це нагадує класичну ситуацію зі СТО: майстер розпаковує нову деталь, «приміряє» її, залишаючи сліди мастила на товарі та упаковці, а потім виявляє, що вона не підходить. Але повернути таку деталь як «нову» вже неможливо, адже наступний покупець очікує отримати абсолютно чистий, новий товар, без ознак використання. Саме тому подібні позиції реалізуються лише через уцінку.
Ми завжди намагаємось допомогти з підбором запчастин, і шкода, що цього разу ситуація вийшла неприємною. Дякуємо, що поділилися відгуком — це допомагає іншим покупцям уважніше ставитися до умов повернення і одразу враховувати, що новий товар має залишатися саме новим.