Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини і акції нашого магазину.
Гарантія
Як здати товар на гарантійний ремонт ?
- Якщо це габаритний товар, наприклад холодильник чи пральна машина то, як правило, сервісний працівник приїжджає до Вас додому.
- Ви можете здати товар до сервісного центру самостійно, перелік сервісних центрів є в гарантійному талоні чи на сайті виробника.
- Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете надіслати товар нам (за Ваш рахунок, без послуг "Післяоплата" та "Зворотня доставка"), ми передамо його до авторизованого сервісного центру. Разом з товаром вкладіть гарантійний талон. Надсилайте товар за реквізитами: ФОП "Журбенко Павло Вікторович", тел.+380674439914, Київ, 247 відділення нової пошти.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно і без виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації (згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою);
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра або співробітника фірми поштового замовлення зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра або отримання товару у фірми поштового замовлення без огляду, претензії з цих питань не приймаються.
У яких випадках гарантія не надається ?
- загублений або не заповнений гарантійний талон (якщо це в наших силах ми допоможемо його відновити);
- виріб має сліди механічного або іншого пошкодження;
- порушені заводські пломби;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі.
Увага! На вироби з ПВХ надається обмежена гарантія:
-
Ми, інтернет-магазин cd-market, не є офіційним представником компаній Intex та Bestway.
- Враховуючи специфіку виробів з ПВХ, гарантія не розповсюджується на матеріал ПВХ: мікро проколи, проколи, подряпини, розриви тощо.
- Гарантія розповсюджується тільки на цілісність упаковки та наявність усіх комплектуючих(14 днів);
- За бажанням ви можете подати своє звернення напряму до виробника Intex та Bestway
- Або звернутися у платні майстерні по ремонту виробів з ПВХ:
Київ: +38(063)5062191; +38(098)9083633.
Дніпро: РЛП-Сервіс +38(050)5957730; +38(073)5957730; +38(068)5957730. https://remontlodokpvh.com.ua/
Одеса: Шиномонтажна майстерня +380(93)9069716 +380(93)9069717. https://shinomontag.048.ua/
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.
Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».